Informatie over uw deelname

Belangrijk: voor meer informatie over op- en afbouw en toelichting klik op LEES MEER! 

Festivalplein

De locatie van het Bedrijvenfestival is bij Hoekstra Kwaliteit in Logistiek, Schoenmakersstraat 8 in Sneek.
Het festival vindt plaatst in de Crossdock (2.900m2) en buiten.

  • Iedere deelnemer heeft circa 4,5-5 m2 ruimte (binnen) tot zijn beschikking
  • Vanuit het Bedrijvenfestival stellen wij een statafel beschikbaar van 2 x 1 meter
  • Ook buiten is er de mogelijkheid om je te presenteren (er is een overkapping nabij de entree). 
  • Graag aangeven op het formulier of je binnen of buiten wenst deel te nemen (hieraan kunnen geen rechten worden ontleend)
  • Heb je stroom nodig? Geef dit aan. Graag wel zelf een stroomhaspel meenemen
  • Wil je gebruik maken van een plasmascherm? Deze kun je huren voor € 140,00 excl. BTW. Op het formulier kun je aangeven of je hiervan gebruik wenst te maken. Je ontvangt hiervoor een factuur.
  • De locatie beschikt over free WiFi
  • Iedere deelnemer krijgt een bordje met logo + branchevermelding (graag een hoge resolutie logo (eps of pdf aanleveren via het formulier)
  • Zodra alle deelnemers hun formulier (uiterlijk 25 maart) met wensen hebben aangeleverd, wordt er een plattegrond gemaakt met wie waar staat en het standnummer. Deze wordt enkele dagen voor het event per email toegestuurd. Hierin staan ook extra instructies vermeld.

Aan de plattegrond kunnen geen rechten worden ontleend. Wij proberen zoveel als mogelijk rekening te houden met ieders wensen

Op- en afbouw, laden en lossen en parkeren

  • Je kunt vanaf 07.45 uur tot 09.45 uur opbouwen / je stand inrichten. Om 09.45 uur moet alles gereed zijn. De opening is om 10.00 uur.
  • Dringend verzoek: alleen ter plekke laden en lossen op het terrein bij Hoekstra en dan direct je auto elders te parkeren! 
  • Parkeren kan bij Draco en Post Logistics, op korte loopafstand (150meter) van Hoekstra
  • Heb je alleen klein materiaal, dan graag direct je auto parkeren en naar Hoekstra lopen
  • Bij Hoekstra kan niet worden geparkeerd
  • Afbouwen kan vanaf 16.30 uur, niet eerder!
  • Alle materialen die je hebt meegenomen moeten zaterdag 12 april om 18.00 uur zijn opgeruimd. 
  • Het vooraf brengen van materialen is alleen mogelijk in overleg en bij uitzondering, aangezien de locatie gewoon in gebruik is en er vrijdag 's nachts wordt opgebouwd.

Catering

  • De catering wordt verzorgd door Stadsherberg het Wapen van IJlst
  • Wij stellen 2 lunchpakketjes per deelnemend bedrijf beschikbaar. Deze lunchpakketjes brengen wij bij je langs. Een lunchpakket bestaat uit 2x belegd (stok)broodje, suikerbrood, candybar, fruit en 1x drinken
  • Wil je meer lunchpakketjes, dan graag op het formulier aangeven. Extra lunchpakketjes kosten à € 12,50 
  • Zijn er (di)eetwensen t.a.v. de lunch, geeft dit aan ons door via het formulier
  • Fortune Coffee stelt koffie en thee beschikbaar
  • Je kunt aan de bar consumptiemunten bestellen (mag ter plekke met pin worden betaald maar kan ook op rekening achteraf). Hiervoor moet ter plaatse gegevens worden verstrekt voor de factuurgegevens.
  • Wil jij je gasten ook iets op je stand aanbieden, dan kun je vooraf een borrelplank bestellen à € 17,50. De borrelplank (4 pers.) bestaat uit Friese kazen, Friese worstsoorten, honingmosterd dip, wrapjes, nootjes en zoutjes, gemarineerde olijven en tomaatjes
     

De kosten voor de extra lunchpakketjes en de borrelplank(en) kunnen per factuur worden voldaan. Deze ontvang je via Stadsherberg het Wapen van IJlst. Consumptiemunnen kunnen ook op rekening worden besteld of ter plekke met de pin worden voldaan. Hiervoor dien je ter plekke een formulier in te vullen met de factuurgegevens en een handtekening te plaatsen. Kosten catering is exclusief 9% BTW.

Stuur zelf ook uitnodigingen en maak je deelname bekend

We hebben een toolkit met posters, emailhandtekeningen en socialmedia afbeelden.
Maak je deelname bekend en nodig zelf ook actief bezoekers uit.

Toolkit

Badges

Het is handig om zelf naambadges te verzorgen voor de medewerkers die de standbemannen.

Stages, bijbanen, vacatures 

Meld je vacatures aan via dit formulier. Deze wordem geplaatst op werkeninsudwest.nl

Plattegrond beursvloer (binnen en buiten)

Maak van je deelname een succes!

Probeer origineel te zijn en op te vallen met je deelname op het plein om deze dag met zoveel mogelijk mensen in gesprek te komen. Een leuke actie, een opvallend item passend bij je branche of een leuk spel verhoogt de actie op het plein en kan daarmee jullie succes op deze dag ook vergroten. Alleen een (sta)tafel met een paar folders trekt geen bezoek of potentiële kandidaten. En is daarmee zonde van jullie tijd. Geef wel vooraf duidelijk aan wat je van plan bent zodat we hier logistiek ook rekening mee kunnen houden.

Programma aanmelden voor lezing of workshops >>

07.45-09.45 Inrichten stands
10.00 - 10.15 Opening van het Bedrijvenfestival door Wethouder Dam en Wethouder Poelman
10.15 - 10.45 Keynote door Lammert Kamphuis - Verslaafd aan je eigen gelijk
10.45 - 11.45   Speedate sessies - kom in contact met andere ondernemers
11.45 - 12.00 Modeshow bedrijfskleding Van Tailor & Stitch en Textielstra
12.00- - 16.00    Bedrijvenfestival open voor publiek
12.00 - 16.00               Workshop Ontdek en ontwikkel je DJ skills (1 uur) ieder vol uur en 15.00 uur de laatste sessie 
12.15 - 12.45 De kracht van merkbeleving door Jeroen Blaauw en Stefan van Brummen (buro Mount)
13.00 - 13.30 Jong talent Boeien en Binden door Jeanine IJkema van 3oBURO
13.45 - 14.15

Lesson Learned: ontmoet oude bekenden: Anton Smit (Poiesz Supermarkten), Jan van der Wal (Stienstra & Van der Wal), Jan Wouter Jellema (Hanewacker)

De heren worden geïnterviewd door Christien Lycklama à Nijeholt

14.30 - 15.00 Functioneringsgesprekken: onmisbaar voor groei of achterhaald ritueel? Door Daan Petraeus - expert op het gebied van leiderschap en organisatieontwikkeling.
15.15 - 15.45 Voorlichting Defensie 
16.30 Afbouwen (niet eerder!)